Wisła – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to firma w której pracują marketerzy z wieloletnim doświadczeniem w promocji firm w internecie. Od 5 lat wspólnie pracujemy nad skutecznymi działaniami reklamowymi.

    Pomagamy firmom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy e-commerce, firmy usługowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google Ads, pozycjonowanie, reklamy Facebook i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • korzystne umowy bez długich zobowiązań czasowych
    • zestawy startowe dla firm
    • przystępne ceny
    • rzetelne wykonanie usługi

    Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę

    Tak. Internet może być doskonałym narzędziem rozwoju biznesu i sprzedaży, ponieważ jest to międzynarodowy rynek z klientami, którzy są obecnie zaawansowani technologicznie i bardziej skłonni do kupowania towarów online lub w podróży. Dla wielu firm jest to inwestycja warta zachodu, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich przyszłość w tej dziedzinie. Internet wymaga czasu i wysiłku, aby ustalić solidną reputację na tym rynku – będziesz musiał pokazać się konsekwentnie, więc upewnij się, że utrzymujesz swoją stronę internetową aktualizowaną ze świeżą zawartością i dobrą obsługą klienta (w tym szybkim czasem odpowiedzi). To zapewni, że potencjalni klienci otrzymują to, czego oczekują.

    Czy mogę liczyć na dodatkowy konsulting w zakresie marketingu internetowego?

    Marketing sklepu to nie tylko pozycje w wyszukiwarkach. Liczą się przede wszystkim wyniki finansowe, czyli sprzedaż – jeśli rośnie, to można poszerzyć marketing i dlatego tak ważne jest, aby zadbać o dobrą optymalizację również dla swojego biznesu! Oferujemy usługi doradcze, które również pomagają rozwiązywać problemy związane ze sprzedażą. Będziemy pracować z Tobą nad kwestiami UX, takimi jak optymalizacja kart produktów i poszczególnych kroków zakupowych – wszystko to ma wpływ na to, jak efektywnie Twoja strona lub aplikacja będzie działać, gdy ktoś wciśnie przycisk kupna przy kasie!

    Czy prowadzicie kampanie reklamowe dla firm z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Jak sprawdzić wyniki kampanii?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo pomagamy Ci na samym początku w prawidłowej konfiguracji modułu ecommerce w Google Analytics, tak abyś miał dane, na podstawie których możesz podejmować decyzje o zwiększaniu budżetów reklamowych i zawieszaniu konkretnych kampanii.

    Jakie są etapy pozycjonowania sklepu?

    Aby mieć pewność, że Twój sklep internetowy będzie widoczny dla jak największej liczby osób, ważne jest, abyś wiedział, jak przebiega proces pozycjonowania sklepu internetowego. Pierwszym krokiem jest spotkanie z obiema zainteresowanymi stronami, podczas którego ustalane są cele i plany działania (informacje o kategoriach, produktach, dotychczasowych działaniach). Następnie przeprowadzany jest audyt techniczny, a konkretnie zalecenia optymalizacyjne dotyczące tego, co należy zmienić na stronie, aby w ten sposób zwiększyć ruch na stronie.

    Wisła – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 11 096
    Powierzchnia miasta 110,2 km²
    Gęstość zaludnienia 101,4 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1962
    numer kierunkowy (+48) 33
    tablice rejestracyjne SCI

    Wisła jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 11 096, z czego 51,7% stanowią kobiety, a 48,3% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 3,0%. Średni wiek mieszkańców wynosi 42,6 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa śląskiego oraz porównywalny do średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Wisły zawarli w 2019 roku 50 małżeństw, co odpowiada 4,5 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie mniej od wartości dla województwa śląskiego oraz mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,9 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla kraju.27,7% mieszkańców Wisły jest stanu wolnego, 58,3% żyje w małżeństwie, 4,7% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,8% to wdowy/wdowcy.Wisła ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -7. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -0,63 na 1000 mieszkańców Wisły. W 2019 roku urodziło się 113 dzieci, w tym 48,7% dziewczynek i 51,3% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 322 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,98 i jest znacznie większy od średniej dla województwa oraz większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 44,6% zgonów w Wiśle spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 26,6% zgonów w Wiśle były nowotwory, a 7,8% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Wisły przypada 10.78 zgonów. Jest to nieznacznie mniej od wartości średniej dla województwa śląskiego oraz wartość porównywalna do wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 81 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 133 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Wisły -52. W tym samym roku 7 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 2 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 5.58,7% mieszkańców Wisły jest w wieku produkcyjnym, 17,5% w wieku przedprodukcyjnym, a 23,8% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Wisła – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze przeważnie przeważają firmy usługowe. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym szybciej można rozwinąć biznes z pomocą SEO i reklam:

    W Wiśle na 1000 mieszkańców pracuje 176osób . Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. 59,6% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 40,4% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Wiśle wynosiło w 2019 roku 5,4% (5,5% wśród kobiet i 5,4% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa śląskiego oraz nieznacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Wiśle wynosiło 4 107,37 PLN, co odpowiada 85.00% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Wisły 700 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 480 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi -220.20,1% aktywnych zawodowo mieszkańców Wisły pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 33,7% w przemyśle i budownictwie, a 17,5% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,4% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się wykres zatrudnienia wg. sektorów:

    Na wykresie niżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Wiśle w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 1 745 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 1 380 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 135 nowych podmiotów, a 76 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (178) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (100) w roku 2016. W tym samym okresie najwięcej (168) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2009 roku, najmniej (76) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Wiśle najwięcej (134) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (1 684) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.3,6% (62) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 24,1% (421) podmiotów, a 72,3% (1 262) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Wiśle najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Budownictwo (20.7%) oraz Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi (17.8%).

    Na wykresie niżej liczba zarejestrowanych spółek:

    Na wykresie niżej przeważające działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Wiśle oddano do użytku 57 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 5,14 nowych lokali. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa śląskiego oraz nieznacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Wiśle to 5 095 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 456 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski.56,1% mieszkań zostało przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, 43,9% na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Wiśle to 4,02 i jest mniejsza od przeciętnej liczby izb dla województwa śląskiego oraz większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Wiśle to 92,20 m2 i jest znacznie mniejsza od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa śląskiego oraz nieznacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,21% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,21% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 96,43% mieszkań posiada łazienkę, 89,66% korzysta z centralnego ogrzewania, a 71,74% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Wiśle znajdowało się 12 hoteli (3 ★★★★, 6 ★★★, 2 ★★, 1 ★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 2 obiekty.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 10

    schroniska: 1

    szkolne schroniska młodzieżowe: 1

    ośrodki wczasowe: 9

    ośrodki szkoleniowo-wypoczynkowe: 6 (całoroczne: 5)
    zespoły domków turystycznych: 2 (całoroczne: 1)
    pokoje gościnne: 27 (całoroczne: 25)
    kwatery agroturystyczne: 3

    pozostałe obiekty niesklasyfikowane: 5

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 13

    drzwi automatycznie otwierane: 8

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 8

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 18

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 26 (liczba sal: 70, liczba miejsc: 7 019)
    z nagłośnieniem: 21

    z projektorem multimedialnym: 21

    z zestawem do wideokonferencji: 4

    z obsługą techniczną: 18

    z ekranem: 25

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 21

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 21

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 51

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Wiśle w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Wisły znajduje się 15 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Szkoła z pocz. XIX w. (ul. 1 Maja 51)dnia 1960-03-02, wykaz dokumentów: 193/60 z 1960-03-02; 316/78 z 1978-05-11


    śląskie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Będzin, pozycjonowanie stron Cieszyn, pozycjonowanie stron Czechowice-Dziedzice, pozycjonowanie stron Czeladź, pozycjonowanie stron Imielin, pozycjonowanie stron Knurów, Lubliniec, pozycjonowanie stron Mikołów, pozycjonowanie stron Myszków, pozycjonowanie stron Orzesze, pozycjonowanie stron Pszczyna, pozycjonowanie stron Racibórz, pozycjonowanie stron Radlin, pozycjonowanie stron Radzionków, pozycjonowanie stron Rydułtowy, pozycjonowanie stron Siewierz, pozycjonowanie stron Skoczów, pozycjonowanie stron Tarnowskie Góry, pozycjonowanie stron Ustroń, pozycjonowanie stron Wisła, pozycjonowanie stron Wodzisław Śląski, pozycjonowanie stron Zawiercie, pozycjonowanie stron Żywiec

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl