Zawiercie – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też komplksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to agencja gdzie pracują ludzie z dużym doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Od wielu lat razem pracujemy nad bezpiecznymi działaniami reklamowymi.

    Pomagamy przedsiębiorstwom z różnych nisz – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy usługowe czy lokalne biznesy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają techniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google Ads, SEO, reklamy na Facebooku i wiele innych.

    4 POWODY DLACZEGO

    • bezpośredni kontakt ze specjalistą obsługującym projekt
    • mała, butikowa agencja
    • prowadzimy pozycjonowanie dla firm z wielu nisz
    • wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu

    Czy można prowadzić kampanie reklamowe dla firm z małym budżetem?

    Tak, możliwe jest prowadzenie działań reklamowych z mniejszymi budżetami. Musisz jednak upewnić się, że Twoja reklama będzie miała atrakcyjny wygląd i chwytliwy nagłówek, aby przyciągnąć więcej osób do interakcji z treścią. Najtańszym sposobem na uzyskanie dobrego ROI jest ukierunkowanie odbiorców, dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach takich jak Google (źródło) i kierować te z reklam w Google lub Facebook, to będzie udana kampania reklamowa. Podsumowując, istnieje wiele sposobów, jeden byłby w stanie osiągnąć ten cel. Można wykorzystać sieci mediów społecznościowych jako źródło informacji, takich jak Twitter i LinkedIn, ponieważ te strony internetowe zapewniają takie źródła dla osób, które są zainteresowane, gdzie powinny one kierować swoje dostawy budżetowe reklamy.

    Czy konkurencja w internecie nie jest za duża na rozwój firmy?

    Tak, istnieją niezliczone historie sukcesu firm, które rozpoczęły działalność online. Internet i dostępność różnych urządzeń cyfrowych umożliwiają milionom ludzi na całym świecie prowadzenie handlu elektronicznego. Jednak rozwój biznesu przez Internet nie jest łatwym zadaniem. Skuteczni sprzedawcy online muszą opracować dobrze zaplanowaną strategię i stworzyć atrakcyjne strony internetowe, które oferują szybki dostęp do produktów lub usług, a także zapewniają zoptymalizowane rankingi w wyszukiwarkach. Właściciele firm powinni również pamiętać o strategiach marketingowych, ponieważ będą one miały wpływ na to, w jaki sposób użytkownicy znajdą ich strony internetowe i dokonają na nich zakupu produktów lub usług.

    Na czym polega prowadzenie kampanii Adwords?

    Dobrze przemyślana kampania reklamowa zaowocuje większą liczbą potencjalnych klientów dla firmy, z wyższym współczynnikiem konwersji. Reklama w Internecie często odbywa się za pomocą reklam w wyszukiwarkach (znanych jako Adwords) lub w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Kampanie reklamowe muszą być przygotowane z wyprzedzeniem, z uważnym uwzględnieniem czynników, takich jak słowa kluczowe, które opisują oferowane elementy i ich znaczenie dla tego, co ludzie szukają; oferty, które określają pozycję w wynikach wyszukiwania, a także ogólne koszty związane z prowadzeniem kampanii reklamowej. Kampanie testowe powinny być skonfigurowane najpierw w celu, dzięki czemu można zobaczyć, jak reaguje rynek przed inwestowaniem mocno do niego – opłaca się wiedzieć, co działa najlepiej przed pójściem na całość!

    Skąd wiedzieć jakie wyniki osiąga kampania reklamowa?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo pomagamy Ci na samym początku w prawidłowej konfiguracji modułu ecommerce w Google Analytics, tak abyś miał dane, na podstawie których możesz podejmować decyzje o zwiększaniu budżetów reklamowych i zawieszaniu konkretnych kampanii.

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing sklepu nie jest łatwym zadaniem. Właściciel musi połączyć różne strategie, które pomogą mu rozwinąć biznes i przyciągnąć nowych klientów. Obejmuje to korzystanie z mediów społecznościowych, płatnych kanałów reklamowych, takich jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), banery reklamowe, kampanie e-mail marketingowe, programy partnerskie – to tylko kilka z nich! Ważne jest, aby te różne części Twojej strategii dobrze ze sobą współpracowały, w przeciwnym razie nie będą tak skuteczne, jak byś sobie tego życzył. Jeśli tylko jedna część została wdrożona, podczas gdy powinna być zrobiona na raz, może to prowadzić do problemów z pozyskiwaniem klientów i uzyskaniem wystarczającego ruchu przez kluczowe punkty konwersji na Twojej stronie; pamiętaj, że SEO też może zająć trochę czasu.

    Zawiercie – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 49 204
    Powierzchnia miasta 85,3 km²
    Gęstość zaludnienia 581,4 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1915
    numer kierunkowy (+48) 32
    tablice rejestracyjne SZA

    Zawiercie jest niewielkim miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 49 204, z czego 52,6% stanowią kobiety, a 47,4% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców zmalała o 8,8%. Średni wiek mieszkańców wynosi 44,3 lat i jest nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców województwa śląskiego oraz nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Zawiercia zawarli w 2019 roku 206 małżeństw, co odpowiada 4,2 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to znacznie mniej od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,8 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa śląskiego oraz nieznacznie więcej od wartości dla kraju.23,9% mieszkańców Zawiercia jest stanu wolnego, 59,1% żyje w małżeństwie, 4,4% mieszkańców jest po rozwodzie, a 11,8% to wdowy/wdowcy.Zawiercie ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -300. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -6,08 na 1000 mieszkańców Zawiercia. W 2019 roku urodziło się 367 dzieci, w tym 51,0% dziewczynek i 49,0% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 267 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,56 i jest znacznie mniejszy od średniej dla województwa oraz znacznie mniejszy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 45,8% zgonów w Zawierciu spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 24,5% zgonów w Zawierciu były nowotwory, a 7,0% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Zawiercia przypada 13.52 zgonów. Jest to znacznie więcej od wartości średniej dla województwa śląskiego oraz znacznie więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 373 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 424 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Zawiercia -51. W tym samym roku 18 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 4 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 14.58,0% mieszkańców Zawiercia jest w wieku produkcyjnym, 15,4% w wieku przedprodukcyjnym, a 26,6% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Zawiercie – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W działaniach marketingowych w danym obszarze przeważnie przeważają firmy usługowe. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym łatwiej można rozwinąć firmę z pomocą pozycjonowania lokalnego i reklam:

    W Zawierciu na 1000 mieszkańców pracuje 274osób . Jest to wartość porównywalna do wartości dla województwa śląskiego oraz więcej od wartości dla Polski. 50,4% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 49,6% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Zawierciu wynosiło w 2019 roku 6,2% (7,9% wśród kobiet i 4,7% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa śląskiego oraz znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Zawierciu wynosiło 4 368,35 PLN, co odpowiada 90.40% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Zawiercia 2 675 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 3 311 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 636.27,5% aktywnych zawodowo mieszkańców Zawiercia pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 32,6% w przemyśle i budownictwie, a 14,3% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,5% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak wygląda wykres zatrudnienia według sektorów:

    Poniżej ile mieszkańców ma wykształcenie średnie i wyższe:

    B2B – firmy w regionie

    W Zawierciu w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowanych było 4 965 podmiotów gospodarki narodowej, z czego 3 775 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 333 nowe podmioty, a 211 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (524) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (317) w roku 2018. W tym samym okresie najwięcej (440) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2016 roku, najmniej (211) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2019 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Zawierciu najwięcej (475) jest stanowiących spólki cywilne. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (4 757) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.0,7% (34) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 19,8% (981) podmiotów, a 79,6% (3 950) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Zawierciu najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (32.8%) oraz Budownictwo (12.2%).

    Na wykresie niżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Na wykresie niżej rodzaje działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Zawierciu oddano do użytku 63 mieszkania. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 1,28 nowych lokali. Jest to wartość znacznie mniejsza od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Zawierciu to 21 500 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypadają zatem 434 mieszkania. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski.100,0% mieszkań zostało przeznaczonych na cele indywidualne.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Zawierciu to 5,63 i jest znacznie większa od przeciętnej liczby izb dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Zawierciu to 152,60 m2 i jest znacznie większa od przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,31% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 96,54% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 94,24% mieszkań posiada łazienkę, 82,42% korzysta z centralnego ogrzewania, a 70,61% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Zawierciu znajdowały się 2 hotele (kategorii ★★★★), 0 moteli oraz 0 pensjonatów. W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zwiększyła się o 1 obiekt.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:inne obiekty hotelowe: 1

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 3

    drzwi automatycznie otwierane: 2

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 2

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 3

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 2 (liczba sal: 12, liczba miejsc: 1 070)
    z nagłośnieniem: 2

    z projektorem multimedialnym: 2

    z obsługą techniczną: 3

    z ekranem: 2

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 2

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 3

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 4

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Zawierciu w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Zawiercia znajduje się 24 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Cmentarz żydowski z XVIII – XIXdnia 1967-06-17, wykaz dokumentów: 774/67 z 1967-06-17


    śląskie – inne miejscowości

    Będzin, Cieszyn, Czechowice-Dziedzice, Czeladź, Imielin, Knurów, Lubliniec, Mikołów, Myszków, Orzesze, Pszczyna, Racibórz, Radlin, Radzionków, Rydułtowy, Siewierz, Skoczów, Tarnowskie Góry, Ustroń, Wisła, Wodzisław Śląski, Zawiercie, Żywiec

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl