Ustroń – pozycjonowanie stron, reklama


Przedstawiamy ofertę na skuteczny marketing dla Twojej firmy, w tym:

W ofercie mamy też kompleksowe pakiety.







    DLACZEGO MY?

    Semstart to firma gdzie pracują ludzie z wieloletnim bagażem doświadczeń w promocji firm w internecie. Od 5 lat razem pracujemy nad sprawnymi działaniami marketingowymi.

    Pomagamy firmom z różnych branż – pozycjonujemy sklepy internetowe, firmy transportowe czy lokalne firmy.

    SemStart to doświadczone osoby. Świetnie znają tajniki marketingu firm w internecie. Z powodzeniem wykorzystują różne kanały, jak kampanie Google AdWords, SEO, reklamy Facebook i inne.

    4 POWODY DLACZEGO

    • bezpośredni kontakt ze specjalistą pracującym przy projekcie
    • pomagamy rosnąć twojemu biznesowi
    • rzetelne wykonanie usługi
    • nastawienie na efekt

    Jak działa prowadzenie kampanii Google Ads?

    Ciągłe śledzenie analizy wartości cost-per-click, współczynnika konwersji i objętości wyszukiwania dla słów kluczowych. Powinieneś dążyć do osiągnięcia maksymalnej wydajności dla Twojego budżetu przy możliwie najniższych kosztach reklamy. Przygotowanie kampanii Adwords zajmuje dużo czasu, zanim zostanie ona włączona i wysłana w przestrzeń internetową. Często lepiej jest robić to partiami, ponieważ każda sekunda się liczy, gdy masz do czynienia z kampaniami online: testuj kampanie Adwords przed ich uruchomieniem i starannie planuj każde uruchomienie, aby zmaksymalizować skuteczność kampanii. Istnieją dwa główne sposoby zarządzania kampanią reklamową po jej aktywacji – albo zarządzanie w locie (łatwiejsza metoda), albo wdrażanie automatycznych strategii przetargowych z platformy Google Ads (bardziej skomplikowane, ale potencjalnie bardziej lukratywne).

    Czy z pomocą internetu można rozwinąć nową firmę

    Tak. Internet może być doskonałym narzędziem rozwoju biznesu i sprzedaży, ponieważ jest to międzynarodowy rynek z klientami, którzy są obecnie zaawansowani technologicznie i bardziej skłonni do kupowania towarów online lub w podróży. Dla wielu firm jest to inwestycja warta zachodu, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich przyszłość w tej dziedzinie. Internet wymaga czasu i wysiłku, aby ustalić solidną reputację na tym rynku – będziesz musiał pokazać się konsekwentnie, więc upewnij się, że utrzymujesz swoją stronę internetową aktualizowaną ze świeżą zawartością i dobrą obsługą klienta (w tym szybkim czasem odpowiedzi). To zapewni, że potencjalni klienci otrzymują to, czego oczekują.

    Czy tworzycie content na stronę w ramach usługi pozycjonowania?

    Aby uplasować się w SERPach, potrzebujesz zarówno dobrego planu SEO, jak i wysokiej jakości treści. Możemy w tym pomóc! Jesteśmy profesjonalistami w tworzeniu wysokiej jakości treści dla Twojej witryny, aby poprawić jej widoczność w wyszukiwarkach takich jak Google czy Yahoo! Obejmuje to również robienie wspaniałych zdjęć przy użyciu profesjonalnego sprzętu, które wyróżnią Twoją stronę z tłumu innych stron walczących o ruch.

    Skąd wiedzieć jakie wyniki osiąga kampania reklamowa?

    Co miesiąc przygotowujemy przejrzysty raport z działań i wyników kampanii reklamowych. Dodatkowo pomagamy Ci na samym początku w prawidłowej konfiguracji modułu ecommerce w Google Analytics, tak abyś miał dane, na podstawie których możesz podejmować decyzje o zwiększaniu budżetów reklamowych i zawieszaniu konkretnych kampanii.

    Czy pomagacie ułożyć odpowiednią strategię działań marketingowych?

    Marketing jest kluczowym elementem sukcesu Twojego sklepu, ale ważne jest również to, jak go prowadzisz i jakimi kanałami. Bardzo ważne jest, aby właściciel miał ogólny plan strategii marketingowej, dzięki czemu będzie mógł mądrze inwestować w to, które taktyki sprawdzą się najlepiej w zależności od ograniczeń budżetowych. Z naszego doświadczenia w LSA Marketing Solutions wynika, że łączenie płatnych mediów z influencerami lub twórcami treści często daje lepsze rezultaty niż poleganie wyłącznie na jednej metodzie – zwłaszcza jeśli zasoby takie jak czas i pieniądze są ograniczone, jak większość małych firm powie Ci!

    Ustroń – więcej o mieście i potencjale na rozwój firmy w regionie

    Liczba mieszkańców 16 067
    Powierzchnia miasta 59,0 km²
    Gęstość zaludnienia 272,0 osób/km²
    data założenia/prawa miejskie 1956
    numer kierunkowy (+48) 33
    tablice rejestracyjne SCI

    Ustroń jest małym miastem z liczbą mieszkańców wynoszącą 16 067, z czego 52,5% stanowią kobiety, a 47,5% mężczyźni. W latach 2002-2019 liczba mieszkańców wzrosła o 4,0%. Średni wiek mieszkańców wynosi 44,0 lat i jest porównywalny do średniego wieku mieszkańców województwa śląskiego oraz nieznacznie większy od średniego wieku mieszkańców całej Polski.Mieszkańcy Ustronia zawarli w 2019 roku 72 małżeństw, co odpowiada 4,5 małżeństwom na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie mniej od wartości dla województwa śląskiego oraz mniej od wartości dla Polski. W tym samym okresie odnotowano 1,9 rozwodów przypadających na 1000 mieszkańców. Jest to nieznacznie więcej od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla kraju.27,5% mieszkańców Ustronia jest stanu wolnego, 58,2% żyje w małżeństwie, 4,8% mieszkańców jest po rozwodzie, a 8,9% to wdowy/wdowcy.Ustroń ma ujemny przyrost naturalny wynoszący -37. Odpowiada to przyrostowi naturalnemu -2,30 na 1000 mieszkańców Ustronia. W 2019 roku urodziło się 145 dzieci, w tym 47,6% dziewczynek i 52,4% chłopców. Średnia waga noworodków to 3 322 gramów. Współczynnik dynamiki demograficznej, czyli stosunek liczby urodzeń żywych do liczby zgonów wynosi 0,98 i jest znacznie większy od średniej dla województwa oraz większy od współczynnika dynamiki demograficznej dla całego kraju.W 2018 roku 44,6% zgonów w Ustroniu spowodowanych było chorobami układu krążenia, przyczyną 26,6% zgonów w Ustroniu były nowotwory, a 7,8% zgonów spowodowanych było chorobami układu oddechowego. Na 1000 ludności Ustronia przypada 11.32 zgonów. Jest to wartość porównywalna do wartości średniej dla województwa śląskiego oraz więcej od wartości średniej dla kraju.W 2019 roku zarejestrowano 242 zameldowań w ruchu wewnętrznym oraz 189 wymeldowań, w wyniku czego saldo migracji wewnętrznych wynosi dla Ustronia 53. W tym samym roku 10 osób zameldowało się z zagranicy oraz zarejestrowano 0 wymeldowań za granicę – daje to saldo migracji zagranicznych wynoszące 10.56,4% mieszkańców Ustronia jest w wieku produkcyjnym, 16,3% w wieku przedprodukcyjnym, a 27,3% mieszkańców jest w wieku poprodukcyjnym.

    Ustroń – pozycjonowanie lokalne oraz działania reklamowe

    W przypadku marketingu nakierowanego na rynek lokalny zazwyczaj sprzedawane są usługi i towary. Im zamożniejsi mieszkańcy, tym szybciej można rozwinąć biznes z wykorzystaniem pozycjonowania lokalnego i reklam:

    W Ustroniu na 1000 mieszkańców pracuje 354osób . Jest to znacznie więcej od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie więcej od wartości dla Polski. 54,5% wszystkich pracujących ogółem stanowią kobiety, a 45,5% mężczyźni.Bezrobocie rejestrowane w Ustroniu wynosiło w 2019 roku 4,9% (4,8% wśród kobiet i 5,1% wśród mężczyzn). Jest to znacznie więcej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla województwa śląskiego oraz znacznie mniej od stopy bezrobocia rejestrowanego dla całej Polski.W 2018 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w Ustroniu wynosiło 4 107,37 PLN, co odpowiada 85.00% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia brutto w Polsce.Wśród aktywnych zawodowo mieszkańców Ustronia 1 098 osób wyjeżdża do pracy do innych miast, a 2 469 pracujących przyjeżdża do pracy spoza gminy – tak więc saldo przyjazdów i wyjazdów do pracy wynosi 1 371.20,1% aktywnych zawodowo mieszkańców Ustronia pracuje w sektorze rolniczym (rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo), 33,7% w przemyśle i budownictwie, a 17,5% w sektorze usługowym (handel, naprawa pojazdów, transport, zakwaterowanie i gastronomia, informacja i komunikacja) oraz 1,4% pracuje w sektorze finansowym (działalność finansowa i ubezpieczeniowa, obsługa rynku nieruchomości).

    Tak przedstawia się podział zatrudnienia według sektorów:

    Poniżej podział wykształcenia mieszkańców:

    B2B – firmy w regionie

    W Ustroniu w roku 2019 w rejestrze REGON zarejestrowane były 2 432 podmioty gospodarki narodowej, z czego 1 820 stanowiły osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W tymże roku zarejestrowano 156 nowych podmiotów, a 141 podmiotów zostało wyrejestrowanych. Na przestrzeni lat 2009-2017 najwięcej (225) podmiotów zarejestrowano w roku 2010, a najmniej (156) w roku 2019. W tym samym okresie najwięcej (201) podmiotów wykreślono z rejestru REGON w 2018 roku, najmniej (102) podmiotów wyrejestrowano natomiast w 2010 roku.Według danych z rejestru REGON wśród podmiotów posiadających osobowość prawną w Ustroniu najwięcej (186) jest stanowiących spółki handlowe z ograniczoną odpowiedzialnością. Analizując rejestr pod kątem liczby zatrudnionych pracowników można stwierdzić, że najwięcej (2 312) jest mikro-przedsiębiorstw, zatrudniających 0 – 9 pracowników.1,5% (36) podmiotów jako rodzaj działalności deklarowało rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo, jako przemysł i budownictwo swój rodzaj działalności deklarowało 20,5% (499) podmiotów, a 78,0% (1 897) podmiotów w rejestrze zakwalifikowana jest jako pozostała działalność.Wśród osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Ustroniu najczęściej deklarowanymi rodzajami przeważającej działalności są Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle (20.3%) oraz Budownictwo (14.3%).

    Poniżej procentowy podział wg. rodzajów spółek:

    Na wykresie niżej procentowy podział rodzajów działalności firm:

    Rynek nieruchomości

    W 2019 roku w Ustroniu oddano do użytku 81 mieszkań. Na każdych 1000 mieszkańców oddano więc do użytku 5,04 nowych lokali. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa śląskiego oraz mniejsza od średniej dla całej Polski. Całkowite zasoby mieszkaniowe w Ustroniu to 7 412 nireuchomości. Na każdych 1000 mieszkańców przypada zatem 462 mieszkań. Jest to wartość znacznie większa od wartości dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od średniej dla całej Polski.50,6% mieszkań zostało przeznaczonych na cele indywidualne, 49,4% na sprzedaż lub wynajem.Przeciętna liczba pokoi w nowo oddanych mieszkaniach w Ustroniu to 4,22 i jest porównywalna do przeciętnej liczby izb dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od przeciętnej liczby pokoi w całej Polsce. Przeciętna powierzchnia użytkowa nieruchomości oddanej do użytkowania w 2019 roku w Ustroniu to 105,90 m2 i jest porównywalna do przeciętnej powierzchni użytkowej dla województwa śląskiego oraz znacznie większa od przeciętnej powierzchni nieruchomości w całej Polsce.Biorąc pod uwagę instalacje techniczno-sanitarne 99,45% mieszkań przyłączonych jest do wodociągu, 98,10% nieruchomości wyposażonych jest w ustęp spłukiwany, 96,83% mieszkań posiada łazienkę, 91,18% korzysta z centralnego ogrzewania, a 82,02% z gazu sieciowego.

    Turystyka i komunikacja w regionie

    Według danych GUS z 2019 roku w Ustroniu znajdowało się 9 hoteli (1 ★★★★★, 1 ★★★★, 4 ★★★, 2 ★★, 1 w trakcie kategoryzacji), 0 moteli oraz 1 pensjonat (kategorii ★★★). W porównaniu z rokiem 2008 liczba obiektów noclegowych zmniejszyła się o 1 obiekt.Pozostałe turystyczne obiekty noclegowe wedug rodzajów:
    inne obiekty hotelowe: 7

    schroniska: 1

    ośrodki wczasowe: 9 (całoroczne: 8)
    ośrodki szkoleniowo-wypoczynkowe: 4

    domy pracy twórczej: 1

    kempingi: 1 (całoroczne: 0)
    zakłady uzdrowiskowe: 8

    pokoje gościnne: 7

    Turystyczne obiekty noclegowe wyposażone w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (dane na rok 2017):
    pochylnia wjazdowa: 23

    drzwi automatycznie otwierane: 17

    winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 17

    parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych ruchowo: 25

    Obiekty z zapleczem konferencyjnym (dane na rok 2017):
    z salą konferencyjną: 21 (liczba sal: 47, liczba miejsc: 2 880)
    z nagłośnieniem: 22

    z projektorem multimedialnym: 20

    z zestawem do wideokonferencji: 9

    z obsługą techniczną: 16

    z ekranem: 21

    z flipchartem (tablica suchościeralna): 20

    z komputerem/laptopem na wyposażeniu: 21

    z siecią WiFi na terenie obiektu: 34

    Skorzystaj z wyszukiwarki naszego partnera aby znaleźć nocleg w Ustroniu w najkorzystniejszej cenie. Dostępna jest bogata baza obiektów – począwszy od domków letniskowych, apartamentów i hosteli, a na luksusowych hotelach kończąc. Poniżej najatrakcyjniejsze aktualne promocje na nocleg.

    Atrakcje w regionie

    Według danych Narodowego Instytutu Dziedzictwa (NID) z dnia 15.12.2017 na obszarze Ustronia znajduje się 30 zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Poniżej znajduje się pełna lista zabytków wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka zabytków, która ma wpływ na zabytki prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie zabytków. Dla większości zabytków prezentowanych na mapie dostępna jest opcja wirtualnego spaceru (w oparciu o technologię Google Street View), gorąco zachęcamy do wypróbowania tej funkcjonalności.

    Plebania z XVIII w. (ul. Lipowska 131)dnia 1960-02-27, wykaz dokumentów: 158/60 z 1960-02-27; 274/78 z 1978-02-03


    śląskie – inne miejscowości

    pozycjonowanie stron Będzin, pozycjonowanie stron Cieszyn, pozycjonowanie stron Czechowice-Dziedzice, pozycjonowanie stron Czeladź, pozycjonowanie stron Imielin, pozycjonowanie stron Knurów, Lubliniec, pozycjonowanie stron Mikołów, pozycjonowanie stron Myszków, pozycjonowanie stron Orzesze, pozycjonowanie stron Pszczyna, pozycjonowanie stron Racibórz, pozycjonowanie stron Radlin, pozycjonowanie stron Radzionków, pozycjonowanie stron Rydułtowy, pozycjonowanie stron Siewierz, pozycjonowanie stron Skoczów, pozycjonowanie stron Tarnowskie Góry, pozycjonowanie stron Ustroń, pozycjonowanie stron Wisła, pozycjonowanie stron Wodzisław Śląski, pozycjonowanie stron Zawiercie, pozycjonowanie stron Żywiec

    źródło danych o miejscowościach: polskawliczbach.pl