Artykuł sponsorowany – co to jest, jak dodać

Rodzaj reklamy promujący dość subtelnie dany produkt. Najczęściej koncentruje się na opisaniu jakiegoś procesu, usługi bądź innej rzeczy związanej z przedmiotem marketingu i przy okazji zawiera wzmiankę o nim. Ich powstanie i coraz częstsze się pojawianie to wynik aktualizacji algorytmów Google, które stawiają na wysoką jakość reklamy, a nie sam fakt jej istnienia. Tworzenie wartościowych artykułów sponsorowanych to wartościowy sposób na budowanie linków zewnętrznych, które podbijają pozycję witryny w wyszukiwarce.

Gdzie powinien pojawić się artykuł sponsorowany?

Dobrej jakości teksty powinny pojawiać się na równie solidnych stronach. Warto zadbać o to, by były renomowanym źródłem informacji, które cieszy się zaufaniem odbiorców. Dobrze jest wybierać zarówno portale branżowe związane z danym produktem, jak i te bardziej ogólne, dzięki którym można dotrzeć do szerszej bazy klientów. Każdy tekst powinien być napisany z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny, a także nie powinien zawierać niesprawdzonych informacji.

Inne hasła w słowniku:

T

U

V

A

B

C

D