Rodzaj reklamy promujący dość subtelnie dany produkt. Najczęściej koncentruje się na opisaniu jakiegoś procesu, usługi bądź innej rzeczy związanej z przedmiotem marketingu i przy okazji zawiera wzmiankę o nim. Ich powstanie i coraz częstsze się pojawianie to wynik aktualizacji algorytmów Google, które stawiają na wysoką jakość reklamy, a nie sam fakt jej istnienia. Tworzenie wartościowych artykułów sponsorowanych to wartościowy sposób na budowanie linków zewnętrznych, które podbijają pozycję witryny w wyszukiwarce.
Gdzie powinien pojawić się artykuł sponsorowany?
Dobrej jakości teksty powinny pojawiać się na równie solidnych stronach. Warto zadbać o to, by były renomowanym źródłem informacji, które cieszy się zaufaniem odbiorców. Dobrze jest wybierać zarówno portale branżowe związane z danym produktem, jak i te bardziej ogólne, dzięki którym można dotrzeć do szerszej bazy klientów. Każdy tekst powinien być napisany z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny, a także nie powinien zawierać niesprawdzonych informacji.
Inne hasła w słowniku:
T
U
V
A
- Adres IP
- Adsense (Google Adsense)
- Adwords (Google Adwords, Google Ads)
- Aktualizacja algorytmu
- Algorytm Google
- Artykuł sponsorowany
- Atrybut ALT
- Atrybut Dofollow
B
- Ban od Google
- Bing - wyszukiwarka Bing
- Black Hat SEO
- Błąd 403
- Błąd 404
- Błąd 500
- Bot
- Breadcrumbs
- Buyer persona