SEA (Search Engine Advertising) – co to jest, jak działa

Strategia umożliwiająca polepszenie widoczności witryny po wpisaniu danej frazy w pole wyszukiwarki. Obejmuje odpowiednio skonfigurowane płatne reklamy ułatwiające dotarcie do znacznie większej liczby odbiorców danej treści. Strategię można monitorować i wdrażać za pomocą narzędzi o treści reklamowej, z których najpopularniejsze są Google Ads. Wybrany abonament może objąć opłaty za wyświetlanie danej reklamy albo bardziej sprecyzowane działanie jak kliknięcie odnośnika czy nawet zakup danego produktu.

Do czego służy Search Engine Advertising?

Marketing powinien być starannie zaplanowany, ponieważ tylko wtedy umożliwia zwiększenie widoczności platformy, czego następstwem jest zwiększenie jej popularności. Aby było to możliwe, trzeba najpierw dotrzeć do odpowiedniej grupy klientów, zatem marketing należy targetować. SEA i dopasowanie treści reklamy do odbiorcy pozwala odzyskać koszty włożone w reklamę, ponieważ odpłaca się to znacznie większym zainteresowaniem klientów.

Inne hasła w słowniku:

O

P

R

S

T

U

V