Algorytm mający za zadanie wyszukiwanie treści, które nieuczciwie podbijają pozycję strony w wyszukiwarce. Ciągle sprawdza on wszystko to, co pojawia się w Internecie, aby na bieżąco reagować na wszelkie naruszenia. Oznaczenie danej strony przez Pingwina Google nie jest permanentne. Jeśli została ona oceniona negatywnie, to można ją zaktualizować, aby wyeliminować błędy. Po koniecznych poprawkach kara może zostać cofnięta.
Jak wygląda działanie Pingwina Google?
Algorytm koncentruje się na poszukiwaniu słabej jakości odnośników, które służą wyłącznie podbiciu pozycji strony w wyszukiwarce i nie przedstawiają żadnej wartościowej treści. Pingwin Google szybko weryfikuje tego rodzaju działania, karząc witrynę, która ucieka się do tego rodzaju działań. Mimo że gwarantują one zatem chwilowy sukces, to nie powinno się ich używać, gdyż na dłuższą metę jedynie szkodzą. Analogicznie do karania szkodliwych treści, algorytm nagradza te wartościowe, warto zatem zawsze stosować White Hat SEO.
Inne hasła w słowniku:
M
- Marker danych
- Merchant center
- Meta description
- Meta keywords
- Meta description
- Meta robots
- Mikroformaty
- Mobile friendly test
N
O
P
- Page rank
- Partial match anchor
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Pingowanie
- Pingwin Google
- Presell Pages
- Przekierowanie 301
- Przekierowanie 302
R
S
- SaaS
- SEA - Search Engine Advertising
- Search Engine Reputation Management
- Search Quality Team
- Semrush
- Seznam
- Site Wide Link
- Snippet
- Spam
- Speed Update
- Subdomena
- Supplemental index - indeks uzupełniający
- System wymiany linków SWL