Seznam – co to jest, jak działa

Czeska witryna informacyjna posiadająca także funkcje wyszukiwarki. Mimo że nie przewyższa Google pod względem popularności, to używa jej ponad 1/3 Czechów. Wielu z nich uważa rodzimą stronę za znacznie lepszy portal, ponieważ oprócz wyszukiwania potrzebnych informacji pokazuje ona także lokalne wiadomości. Wyniki pojawiające się w wyszukiwarce są zaś znacznie lepiej dostosowane do potrzeb miejscowych i w tym właśnie tkwi siła witryny. Będąc czołowym przedsiębiorcą tego typu, Seznam doskonale zna potrzeby Czechów, co przekłada się na skuteczność wyszukiwania.

Wykorzystanie Seznama w pozycjonowaniu witryn

W pozycjonowaniu kluczowe jest rozpoznanie lokalnych rynków wraz z potrzebami oraz preferencjami danych klientów. Wszystkie kluczowe czynniki należy zatem rozważyć podczas planowania optymalizacji treści i Czechy są tu świetnym przykładem. Oprócz przygotowania wszystkiego pod wymagania czeskiej odmiany Google warto też wziąć pod uwagę optymalizację pod Seznam. Należy zadbać o spełnianie standardów dot. pozycjonowania w tej witrynie, a oprócz tego dbać o poprawność językową każdego tekstu.

Inne hasła w słowniku:

O

P

R

S

T

U

V