Czeska witryna informacyjna posiadająca także funkcje wyszukiwarki. Mimo że nie przewyższa Google pod względem popularności, to używa jej ponad 1/3 Czechów. Wielu z nich uważa rodzimą stronę za znacznie lepszy portal, ponieważ oprócz wyszukiwania potrzebnych informacji pokazuje ona także lokalne wiadomości. Wyniki pojawiające się w wyszukiwarce są zaś znacznie lepiej dostosowane do potrzeb miejscowych i w tym właśnie tkwi siła witryny. Będąc czołowym przedsiębiorcą tego typu, Seznam doskonale zna potrzeby Czechów, co przekłada się na skuteczność wyszukiwania.
Wykorzystanie Seznama w pozycjonowaniu witryn
W pozycjonowaniu kluczowe jest rozpoznanie lokalnych rynków wraz z potrzebami oraz preferencjami danych klientów. Wszystkie kluczowe czynniki należy zatem rozważyć podczas planowania optymalizacji treści i Czechy są tu świetnym przykładem. Oprócz przygotowania wszystkiego pod wymagania czeskiej odmiany Google warto też wziąć pod uwagę optymalizację pod Seznam. Należy zadbać o spełnianie standardów dot. pozycjonowania w tej witrynie, a oprócz tego dbać o poprawność językową każdego tekstu.
Inne hasła w słowniku:
O
P
- Page rank
- Partial match anchor
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Pingowanie
- Pingwin Google
- Presell Pages
- Przekierowanie 301
- Przekierowanie 302
R
S
- SaaS
- SEA - Search Engine Advertising
- Search Engine Reputation Management
- Search Quality Team
- Semrush
- Seznam
- Site Wide Link
- Snippet
- Spam
- Speed Update
- Subdomena
- Supplemental index - indeks uzupełniający
- System wymiany linków SWL