Migracja danych ze strony obecnie niedostępnej na działającą mająca charakter tymczasowy. Nie jest ono indeksowane na stałe, tak jak przekierowanie 301, a więc powinno być wyłączone wtedy, kiedy przestaje być potrzebne. Powstało ono w celu umożliwienia wyłącznie ograniczonej czasowo migracji, zatem nie powinno się go używać przez cały czas. Oprócz tego chwilowy adres nie pojawi się zbyt wysoko w wyszukiwarce, zatem nie jest zbyt opłacalny w kontekście pozycjonowania.
Sytuacje, w których warto i nie warto zastosować przekierowania 302
Chwilowe przeniesienie jest szczególnie opłacalne w przypadku sklepów internetowych. Wykorzystuje się je wtedy, gdy dany produkt przez chwilę nie jest dostępny lub w przypadku czasowych promocji. Przekierowanie 302 spotyka się również wtedy, gdy na witrynie prowadzone są prace modernizacyjne. Nie warto go stosować na przykład podczas dokonywania zmian w obrębie samego adresu, czy dodania nowych elementów, takich jak inna kategoria w sklepie.
Inne hasła w słowniku:
M
- Marker danych
- Merchant center
- Meta description
- Meta keywords
- Meta description
- Meta robots
- Mikroformaty
- Mobile friendly test
N
O
P
- Page rank
- Partial match anchor
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Pingowanie
- Pingwin Google
- Presell Pages
- Przekierowanie 301
- Przekierowanie 302
R
S
- SaaS
- SEA - Search Engine Advertising
- Search Engine Reputation Management
- Search Quality Team
- Semrush
- Seznam
- Site Wide Link
- Snippet
- Spam
- Speed Update
- Subdomena
- Supplemental index - indeks uzupełniający
- System wymiany linków SWL